Příběh Adastry

Jak jsme navrhovali náborové aktivity a měnili při tom kus firmy

Úspěšná firma, která prochází transformací a rozrůstá se o stovky lidí ročně. Příběh o neexistující náborové strategii, startu marketingových aktivit a taky o tom, proč je potřeba přemýšlet o lidech a zároveň vidět do budoucnosti.

Příběh ADASTRY
Příběh Komerční banky

Příprava design sprintu pro banku

Na sprintování nás baví, že má hmatatelné výsledky už za týden. Úspěch ale závisí na dobré přípravě, která může trvat i několik týdnů.

Příběh Komerční banky
Příběh Fitreceptů

Tištěné kuchařky a portál se zdravými recepty

Čtveřici kamarádů jsme pomohli vydat dvě kuchařky, které se staly bestsellery. Snad i díky tomu, že jsme dřív téměř anonymní tým naučili mluvit k lidem.

Příběh Fitreceptů
Příběh Kentico

Náborová komunikace pro IT firmu z Brna

Skvěle šlapající byznys brzdil jen nedostatek šikovných lidí. Když jsme ale nesmyslné benefity nahradili upřímnou prezentací, lidé se hlásili sami.

Příběh Kentico
Příběh mts

Jak jsme firmě s velkým srdcem pomohli komunikovat svou vizi lidem venku i uvnitř firmy

MTS pomohli projít opravdovým rebrandingem a proměnit to, jak o sobě firma mluví – k zákazníkům i dovnitř.

Příběh MTS
Příběh JIC

Když rebranding použijete jako nástroj pro změnu chování organizace

JIC je jednou z nejsilnějších nekomerčních agentur, které v Česku podporují podnikatele. Před časem se rozhodli posunout dál, co znamená jejich brand. Změna se postupně odráží v celé jejich práci.

Příběh JIC
Příběh Duhy

Vývoj fundraisingového produktu pro Hnutí DUHA

Za 3 měsíce jsme vymysleli produkt, který rozhýbal do té doby pasivní příznivce Hnutí. Z 584 lidí jich polovina přispěla vůbec poprvé.

Příběh Duhy