Navrhujeme služby
a měníme chování organizací

Ptáme se, pozorně nasloucháme a jsme tahouni změn

1/ Přivádíme na svět nové služby a pomáháme oživit ty zaběhlé podle principů udržitelnosti

SERVICE DESIGN

CUSTOMER EXPERIENCE

CIRCULAR ECONOMY

Super nápad, ale specifická cílovka. Pomohli jsme na trh službě, která šetří práci programátorům výrobních linek.

PŘEČÍST PŘÍPADOVKU

2/ Spolu s lídry formulujeme vize a dostáváme je do života organizací

DESIGN FICTION

COMPANY CULTURE

NARRATIVE STRATEGY

Čerstvě sestavený tým a nejasná cesta vpřed. Lídry jsme dovedli k vizi a vytvořili sadu nástrojů, které usměrňují její naplňování.

PŘEČÍST PŘÍPADOVKU

3/ Učíme lidi pracovat samostatně v malých týmech napříč organizací

DESIGN THINKING

CROSS-SILO COOPERATION

TRIBAL LEADERSHOP

Nová vize, staré návyky. Porodní asistentky jsme naučili rozpoznat projekty, které si zaslouží jejich čas a energii.

4/ Vymýšlíme nástroje, které podporují dlouhodobou spokojenost v práci

RECOGNITION PROGRAMS

AMBASSADORS

FEEDBACK CULTURE

Jedna vize, 29 poboček po celé Evropě. Připravili jsme sadu aktivit, díky kterým táhnou všechny země za jeden provaz.

PŘEČÍST PŘÍPADOVKU

Řekněte, kam chcete dojít.
Společně najdeme cestu

Marek Mencl
marek@pabeni.cz

K jádru pudla se dobereme za 4 hodiny

Čtyřhodinový workshop, na kterém si ujasníte, co vaše organizace může zlepšit a co jí v tom brání.

  1. Zorientujete se v neznámé situaci

  2. Podpoříte shodu v týmu

  3. Získáte konkrétní akční kroky

Jasné výsledky každých 6 týdnů

Strategické výzvy porcujeme na uchopitelné akční kroky s jasnými termíny. Analytickou práci důsledně střídáme s kreativní tvorbou. K cíli nás jako kompas vede designový proces. Kdykoli jsme na rozcestí, ukáže nám, kudy dál.