Chcete rozhýbat firmu a chybí vám nápady?

Ukážeme vám, že nápadů máte dost. Na workshopu společně zmapujeme příležitosti a načrtneme cestu k inovaci. Nebo vás rovnou naučíme kus svého řemesla a zbytek už zvládnete sami. Více o Design Sprintu.

design sprint
wallet project
Quill workshop
copy školení
Design sprinty s Pábením děláme moc rádi. Již několikrát jsme se přesvědčili, že skvěle znají metodiku, umí vést i náročnou skupinu účastníků a výstupy jsou vždy relevantní. A užitečné. A víme jak dál. Třeba jak má vypadat úvodní obrazovka banky. Nebo jak komunikovat v souvislosti s pojišťovacími produkty či jak by měl vypadat prodejní portál tak, aby tam zákazník vždy vše důležité okamžitě našel.
Monika Drobná, o přípravě a realizaci Design Sprintu Head of Innovation management, Komerční banka

Znáte cíl, ale potřebujete plán k jeho dosažení?

Poznáme váš byznys a navrhneme strategii, se kterou svého cíle dosáhnete. Nejprve vyzkoumáme, co se musí stát a kdy. Každý krok pak otestujeme, abychom ověřili, že bude fungovat.

zákaznické persony
customer journey
uživatelské testování
marketingová strategie
komunikační strategie
obsahová strategie
Věděli jsme, co chceme získat, ale nevěděli, jak na to. Proto jsme potřebovali někoho, kdo nám s tím pomůže a bude vědět, co má dělat.
Marek Brumlich o personách mobilních uživatelů, které jsme vytvořili pro Heureku

Řešíte, jak sehnat a udržet nové lidi?

Naučíme vás o firmě mluvit tak, abyste oslovili správné lidi. Pojmenujeme vaše silné stránky, zjistíme potřeby a očekávání uchazečů a vymyslíme, jak je po nástupu začlenit, aby byli spokojení.

nábor
persona uchazeče
onboarding
náborová kampaň
Nevěděli jsme jak začít. Pábení dalo smysl tomu, jak o sobě mluvíme. Všechno má hlavu patu a najednou to do sebe zapadá.
Gabriela Jakabová o náborové kampani pro Kentico Software

Potřebujete texty?

Na tvorbě obsahu jsme vyrostli. Nejraději navrhujeme a textujeme celé weby a kampaně, nicméně e-maily, články či brožury píšeme také. S prací ale začínáme, až když víme, kdo bude výsledek číst a proč.

copywriting
kreativa
prototyp webu
UX design
tone of voice
Spolupráce s Pábením nám dala mnohem víc než jen samotné copy. Během workshopů, které kluci bezvadně vedli, jsme si vyjasnili a sjednotili pohled i na jednotlivé součásti portálu a produktovou strategii.
Jaroslav Machaň o textech pro portál České spořitelny