Sehraný tým lidí, kteří si uvědomili,
že druhé oči a zpětná vazba jsou to nejcennější,
co můžou v práci získat

Roman Hřebecký

Roman nejraději sedí u jednoho stolu s klienty. Zpovídá je, poslouchá, doluje z nich příběhy. A pak jim na míru šije strategie. Kromě toho zastává čestnou funkci kvalitáře většiny textů.

Více o Romanovi na:

Marek Mencl

Marek nepíše. Raději se totiž potkává s klienty. Podle toho, co potřebují, připravuje úvodní workshopy, pomáhá se strategií nebo drží nad projektem ochrannou ruku. A mnohdy všechno dohromady.

Více o Markovi na:

Maru Kortanová

Maru píše, škrtá a přepisuje už 10 let. Zapálená lingvistka, která za rok přečte stovky knížek, zběhla před lety k psaní reklamních textů. A pořád ji to moc baví.

Více o Maru na:

Lenka Kupková

Studovaná knihovnice si už v rámci vysoké školy střihla diplomku na téma Obsahový marketing. Když nepíše, kreslí a ilustruje knížky.

Více o Lence na:

Nela Wurmová

Nela tak trochu může za to, že se v Pábení umíme dobře ptát a naslouchat. Je totiž studovaná psycholožka a psychoterapeutka. Těší ji nejdřív porozumět a pak až psát.

Více o Nele na:

Kyle Kristoffersen

Kyle pochází z amerického Oregonu, ale v Brně žije už 6 let. Mluví skvěle česky, má rád trefnou komunikaci a své nadání pro jazyky umí zužitkovat při psaní i v překladech. Jak z angličtiny, tak z češtiny.

Michaela Nováková

Vystudovala žurnalistiku, před více než deseti lety zběhla k online marketingu a po čase zakotvila v UX, kde se jí moc líbí. Ve volném čase včelaří.

Více o Michaele na:

Olga Karpecká

Olga je absolventka oboru sociální ekonomická demografie. Píše, ráda pracuje s čísly a pořád se ptá proč. Kromě toho češe nevěsty či modelky a sem tam pomáhá u filmu. Dlouhodobě se zajímá o udržitelnost a českou módu.

Více o Olze na:

Lukáš Duchoň

Lukáš je čistokrevný copywriter. Marketingu se věnuje přes 5 let a baví ho to čím dál víc. Jako vystudovaný muzikolog rád chodí na koncerty, povídá si o hudbě a hraje na piáno v jazzové kapele.

Více o Lukášovi na:

Honza Škvára

Honza kreslí odmala a s Photoshopem se kamarádí od 13 let. Grafika podle něj není jen něco hezkého, ale hlavně funkčního. Designéra, který má přesah do psychologie, tvorby značky a marketingu, jsme si vždycky přáli.

Více o Honzovi na: