Strategie

  • Cítíte, že potřebujete zlepšit komunikaci?
  • Přemýšlíte, jak představit nový produkt či službu?
  • Hledáte nové zaměstnance a nedaří se vám to?
  • Chcete zjistit, jak zákazníci či zaměstnanci vnímají vaši firmu?
To, jak bude práce Pábení důležitá pro celkovou podobu nového e-shopu a věrnostního programu, jsem nečekal.
Marek Adamkovič 
o komunikační strategii, kterou jsme vymysleli pro Knihy Dobrovský

Copywriting & kreativa

  • Máte prototyp webu a potřebujete obsah?
  • Potřebujete pro svůj e-shop popisky, které budou prodávat?
  • Na pracovní inzeráty vám odpovídá málo lidí?
  • Připravujete kampaň, ale chybí vám chytlavé texty?
Dodávají skvělé texty, které fungují z obchodního hlediska a zároveň se líbí našim fanouškům.
Petr Novák o textech kampaně, které jsme vytvořili pro Fitrecepty

Workshopy & školení

  • Rádi byste o své práci psali, ale nejde vám to?
  • Potřebujete ve firmě nastartovat inovace?
  • Přemýšlíte, jak podpořit kreativitu zaměstnanců?
  • Chcete si vyzkoušet designový proces?
Spolupráce s Pábením nám dala mnohem víc než jen samotné copy. Během workshopů, které kluci bezvadně vedli, jsme si vyjasnili a sjednotili pohled i na jednotlivé součásti portálu a produktovou strategii.
Jaroslav Machaň o textech pro portál České spořitelny

Výzkum & testování

  • Zjistili jste, že potřebujete pro další růst lépe poznat své zákazníky?
  • Máte prototyp webu a chcete vědět, jestli funguje?
  • Potřebujete zmapovat, jak zákazníci nakupují ve vašem e-shopu?
  • Chcete si rychle ověřit, jestli je váš nápad dobrý?
  • persony
  • customer journey, hloubkové rozhovory
  • uživatelské testování
Věděli jsme, co chceme získat, ale nevěděli, jak na to. Proto jsme potřebovali někoho, kdo nám s tím pomůže a bude vědět, co má dělat.
Marek Brumlich o personách mobilních uživatelů, které jsme vytvořili pro Heureku

UX design

  • Připravujete nový web, ale nevíte, kudy do toho?
  • Chcete zlepšit komunikaci, ale nevíte, ke komu mluvit?
  • Potřebujete otestovat nápad, ale nemáte prototyp?
Pábení se podařilo propojit cit s přesností a profesionalitou, schopnost nadhledu se smyslem pro detail. Každé setkání mělo svůj smysl a významně posunulo práci na webu.
Táňa Kadlecová o webu, který jsme vytvořili pro školu a školku Mozaika Mozaika